مظلومی: اداره استقلال مانند اداره دولت است!/ عیب ما این است که زیادی استقلالی هستیم

پرویز مظلومی گفت: شاید عیب ما این است که زیادی استقلالی هستیم و عشق و علاقه باعث می‌شود که به دنبال پول نباشیم.

 سرمربی استقلال پس از قهرمانی در جام حذفی، در رابطه با بازی با شاهین بوشهر، قهرمانی و باشگاه استقلال سخن گفت. گفت‌وگوی مظلومی را در ادامه می‌خوانید: * با وجود مشکلات مالی کار کردن واقعا مشکل است. هر چند که تیم ما هم از این جهت وضعیت خوبی ندارد. البته هیات مدیره تلاش زیادی می‌کند تا مشکلات مالی حل شود، اما قانونی از سوی مجلس تصویب شده است که به تیم‌های دولتی پولی ندهند و این مساله دست و پای هیات مدیره را بسته است، هر چند که برای سال آینده مجوز صادر شده است. ما هم مشکلات زیادی داریم. تمام تیم‌ها مشکل مالی دارند. استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد. اگر خصوصی شود، خودش می‌تواند پا برجا باشد. ان‌شاءالله کمک کنند تا این وضعیت حل شود. ما نماینده ایران در آسیا هستیم و باید با تیم‌های تا دندان مسلح مقابله کنیم.

* مصوبه ای که مجلس تصویب کرده است تا به تیم‌های حرفه‌ای پول ندهند، ‌گریبان اکثر تیم‌ها را گرفته است و دست و بال تیم‌ها بسته شده است.

* از فتح‌الله‌زاده تشکر می‌کنم، واقعا اداره تیمی مانند استقلال سخت است و به قول بعضی از دوستان این تیم‌ مانند دولت است و باید هواداران را راضی نگه داشت. کار باید پیش برود و اگر فتح‌الله‌زاده از چک‌های خودش ندهد، کار عقب می افتد. ما در حال حاضر فقط ۲۰ درصد قراردادمان را گرفتیم، ولی به مردم دینی داریم و باید آن را ادا می‌کردیم.

* بازیکنان و مربیان خارجی‌ در پرداختی هایشان سفت و سخت هستند و به راحتی می‌توانند از طریق فیفا پیگیری کنند و مربی خارجی ما نیز به همین شکل است. وقتی یک روز پرداخت پول به تاخیر می افتد، قهر می‌کنند و مثل ما نیستند. بخش زیادی از قراردادمان باقی مانده است و این در حالی است که چیزی به پایان مسابقات باقی نمانده، شاید عیب ما این است که زیادی استقلالی هستیم و عشق و علاقه باعث می‌شود که به دنبال پول نباشیم.

* در استقلال حمایت می شوم و جا دارد از مدیریت باشگاه هواداران تشکر کنم. قول داده بودیم که جام بگیریم و به آن عمل کردیم. در طول فصل بارها اتفاق افتاده است که به یک ریسمان وصل بودیم، اما خدا کمکمان کرد.

* در طول فصل دچار کمبودهایی شدیم و این مسایل در کار فنی مان تاثیر گذاشت. در بازی روز گذشته مجبور شدیم از دفاع چپ‌مان به عنوان هافبک دفاعی استفاده کنیم. فشردگی بازی‌ها باعث شد که خیلی از بازیکنانمان را از دست بدهیم. در نیم فصل اول که تیممان کامل بود، ۹ امتیاز از سپاهان پیش بودیم، اما تعدادی از بازیکنانمان رفتند و چهار ـ پنج نفر آن‌ها نیز آسیب دیدند. ما پس از بازی با الریان هنوز از هواپیما نشده بودیم به مصاف راه‌آهن رفتیم! پنج روز بعد از آن نیز در شیراز یک دیدار ۱۲۰ دقیقه را انجام دادیم. نگرانی ما در حال حاضر بازی‌های آسیایی است.

* بعضی از دوستان ما در نشریه خاص دو سال است که همه چیز علیه ما می‌نویسند و ما آن‌ها را به حال خودشان رها ‌کرده‌ایم . فکر می‌کنم که آن‌ها از این که ما جام گرفته‌ایم ناراحت شده‌اند .

* ما به فرهاد مجیدی نیاز زیادی داشتیم و مهاجمان زیادی بودند که به جای او می‌خواستند به استقلال بیایند، اما به خاطر مجیدی آن‌ها را جذب نکردیم، زمانی که او می‌خواست برود، من مخالفت کردم، چون جانشینی برای او نداشتیم. فتح‌الله‌زاده به دلیل مشکلات خانوادگی و فرزند مجیدی دلش به رحم آمد و اجازه داد که او برود.

* در لیگ قهرمانان آسیا اولین هدفمان این است که از گروه مان صعود کنیم و به مرحله بعدی برسیم. مخصوصا اگر به عنوان صدرنشین صعود کنیم، بازیمان در ایران خواهد بود، مهم این است که این دیدار در ایران برگزار شود. اگر مصدومانمان برسند، در آسیا حرف هایی برای گفتن داریم، ضمن این که بازیکنان ما به دلیل کیفیت‌های بهتر زمین های آسیایی بازی خوبی را ارائه می‌دهند.

* در دوران بازیگری‌ام پول چندانی نگرفتم. فقط به دلیل این که پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی از الاهلی داشتم با رفتن من موافقت نکردند و یک قرارداد ۱۵۰ هزار تومانی بستند.

* تیم شاهین قدمت زیاد و هواداران پر شوری دارد. ضمن این که این استان هم از نظر اقتصادی قوی است و کارخانه هایی وجود دارند که بتوانند به این تیم کمک کنند. حیف است که دست این تیم گرفته نشود. عشق مردم بوشهر به شاهین است. این تیم روز گذشته واقعا با تلاش و انگیزه بسیار خوبی برابر ما ایستاد.

* زمین بازی نسبت به قبل بهتر شده بود و مسئولان برگزاری بازی زحمت زیادی کشیدند. کنترل این جمعیتی که به استادیوم آمدند سخت بود. ضمن این که این بازی نشان داد که برای جام حذفی از همین حالا برنامه‌ریزی کنیم و زمین فینال سال آینده را مشخص کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین